مخاطبان امروز دوست دارند از طریق محتوا ، نه از طریق تبلیغات سنتی ، اطلاعات مفیدی کسب کنند. محصولات و خدمات خوب به تنهایی کافی نیستند ، مخاطبان باید اعتقاد داشته باشند که شما واقعاً خدمات و محصولات خوبی دارید اما نه مستقیم ، در اینجا محتوا وارد این زمینه میشود.
زمانی که کسی وارد میشود و شما در مورد محتوای کیفیت آنها هیجانزده اید ، آنها شما و مجموعه شما را به عنوان یک متخصص تشخیص میدهند و بااعتماد به نفس به شما اعتماد خواهند کرد .
این را اکنون با روشی که به مخاطبین خود میگویید و تبلیغ میکنیم مقایسه کنید ، خدمات ما عالی است و ما میتوانیم بهتر عمل کنیم . ممکن است حقیقت داشته باشد ، اما هیچکس باور نمیکند
بهینه سازی سایت بدون زمینه عملی نیست. اگر در تولید محتوای خوب ادامه دهید ، Google بدون پاداش به شما پاداش نمیدهد ، و در نتایج google بهتر خواهید دید.
اگر واقعاً محتوای ارزشمندی داشته باشید دیگران به شما پیوند خواهند زد. آنها حتی بدون سؤال از شما کار خود را انجام میدهند ، زیرا آنها شما را دوست دارند.
اگرچه نکات فنی بسیاری برای رعایت آن وجود دارد ، اما مهمترین عامل در گوگل محتوا است. مخاطبان فقط برای مطالب مفیدی که شما تولید کرده اید به سایت شما باز خواهند گشت ، بنابراین ترافیک سایت نیز افزایش مییابد و موقعیت بهتری کسب میکنید.
به هر روش دیگری ، مانند محتوا ، شما نمیتوانید اطلاعات زیادی را از کاربران با تعداد زیاد دریافت کنید. گرفتن اطلاعات کاربر از دو روش انجام میشود:
* افراد علاقمند به سایت شما آنها را ترغیب میکنند هدیهای رایگان را به شما ارائه دهند که اطلاعاتی مانند نام شما به شما ارائه میدهد وقتی کاربران ایمیل خود را برای شما ارسال میکنید ، میتوانید طرحی را برای حفظ ارتباط با آنها از طریق ایمیل خود داشته باشید.